Bilklage - Ankenævn for biler

Det er vores vision at have Danmarks mest tilfredse kunder. Vi bestræber os derfor på, at alle kunder er glade og tilfredse, når de forlader os.

Men der kan desværre ske fejl. Hvis det sker eller, hvis du synes, du har fået en dårlig oplevelse, så sætter vi pris på, at du kontakter os, så vi kan løse problemet og lære af vores fejl.

Vi vil gerne, at du henvender dig til den afdeling, du har været i kontakt med, og som du mener har begået fejlen. De vil normalt også kunne løse problemet og har beføjelser til at afgøre eventuelle klager.

Hvis du ikke er tilfreds med løsningen eller afgørelsen, så er du også velkommen til at kontakte direktør Jørgen Dahl Pedersen på jdp@dahlpedersen.dk eller mobil 28 19 25 57.

Endelig er der mulighed for at forbrugere kan klage:

Ved køb og reparation af bilen:
Her kan du klage til Ankenævn for biler, Lautrupvang 2, 2750 Ballerup, som har hjemmesiden Bilklage.

Ved køb af tilbehør og udstyr:
Her kan du klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, som har hjemmesiden Forbrug.