Sådan forholder vi os til COVID-19

På baggrund af myndighedernes anbefalinger er vi selvfølgelig nødt til at tage COVID-19 meget seriøst. Vi tager kundernes og medarbejdernes sundhed og sikkerhed meget alvorligt. Derfor vil der være nedsat bemanding i flere vore afdelinger. Men vore åbningstider vil ikke blive ændret. Dog vil der være mulighed for fremvisning af biler uden for vore normale åbningstider.

Vi gør vores bedste for at forebygge smitte. For at du sikkert og trygt kan besøge vores forretninger, har vi valgt at igangsætte nogle tiltag.

SALG

  • Ønsker du at få fremvist en bil eller bestille en prøvekørsel, så ser vi helst, at du kontakter os elektronisk forud for dit besøg. Det kan enten være over telefon, via mail, eller via vores hjemmeside.
     
    Viborg: salgviborg@dahlpedersen.dk eller 86 62 44 44
     
    Holstebro: salgholstebro@dahlpedersen.dk eller 97 42 26 66
     
    Skive: salgskive@dahlpedersen.dk eller 97 52 25 55
     

  • Ønsker du ikke at møde fysisk op i forretningen, har vi fuldt forståelse for dette. Derfor tilbyder vi nu følgende muligheder:
     
    Digital fremvisning af den ønskede bil. Her tænker vi på en videofremvisning som enten kan foregå via Facetime, Google Hangouts eller Skype.
     
    Fremvisning af bilen hjemme hos dig. Vi forstår at flere ikke ønsker at skulle besøge forretningen under disse svære tider. Derfor vil vi tilbyde at fremvis bilen hjemme hos dig selv (indenfor en radius af ca. 50 km fra vores fysiske lokationer). Vi kommer ud med bilen, decinficerer rattet og overlader bilen til dig. Vi kører ikke med på en prøvetur, da vi jo gerne skal holde afstand. Når du er færdig med at prøvekøre bilen, kan vi eventuelt tage en snak over telefon eller kommunikere via mail.
     

  • Udvidede åbningstider, for and sprede trafikken i butikken ud over dagen. Ønsker du at få fremvist en bil uden for vore normale åbningstider, vil dette nu også være en mulighed. Kontakt din lokale salgsafdeling og aftal nærmere med dem.
     

  • Alle medarbejdere, som er i berøring med kundebiler og demobiler, anvender engangshandsker og håndsprit.
     

  • Der er håndsprit til rådighed til både kunder og medarbejdere.
     

  • Vi holder en vis afstand i det fysiske rum; både mellem kollegaer og kunder.
     

  • Vi giver ikke længere håndtryk.

VÆRKSTED

  • Når du skal bestille tid på værkstedet, vil vi gerne, at det foregår online, eller at du ringer til værkstedet.
      

  • Når din bil skal på værksted vil vi gerne, at bilnøglen afleveres i vores nøgleboks, som også benyttes til aflevering af nøgler uden for vore normale åbningstider. Dette gør vi for at mindske den fysiske kontakt mellem kunder og personale.
     

  • Udlevering af bilnøgler vil så vidt muligt også foregå uden nogen form for fysisk kontakt. Vi sørger for at en eventuel faktura og tilhørende dokumentation for det udførte service eller reparation lægges i bilen og/eller sendes på mail.
     

  • Alle medarbejdere, som er i berøring med kundebiler og demobiler, anvender engangshandsker og håndsprit. Dette gælder også når de kører bilen ind og ud af værkstedet.
     

  • Der er håndsprit til rådighed i alle afdelinger.
     

  • Vi holder en vis afstand i det fysiske rum; både mellem kollegaer og kunder.
     

  • Vi giver ikke længere håndtryk.

Se vore normale åbningstider: